Višekanalna AI automatizirana marketing platforma
SALESmanago je vodeća platforma koja kao SaaS objedinjava niz rješenja potrebnih poslovanju. Postajemo svjesni da je neizbježno digitalizirati i pripremiti se za online poslovanje. SALESmanago kao korisnička platforma sadrži CRM i dinamičko segmentiranje klijenata, email marketing, lead generation, marketing automatizaciju, live chat, marketing za mobilne uređaje, društvene mreže, web push funkcije, personalizaciju web stranica i online sadržaja, A/B/X testing i optimzaciju, advertising networks i DMP, AI & machine learning, profiliranje online posjetitelja, customer value management, personalizaciju sadržaja, podršku web shop i e-commerce platformama, procesiranje podataka i online događanja u realnom vremenu. Više na web stranicama SALESmanago.
Planiranje digitalnih prodajno marketinških strategija
Riječ digitalno znači da ne dijelimo letke po ulici. OK, ako je danas uopće pitanje da li oglašavati online onda imamo problem. U tom slučaju trebali bismo se prvo pozabaviti poslovnim savjetovanjem, pa ICT konsolidacijom pa onda krenuti na prodajno marketinški dio. Planiranje strategija marketinga i prodaje barem 80% ovisi o Google, Facebook ili pak oglašavanju po popularnim portalima. Koji su naši kupci, gdje su, što im prodajemo i kada, kupuju li jednom ili redovito, koliko mogu potrošiti itd. sve su to pitanja koja postavljamo i temeljem kojih izrađujemo kampanje i planove.
Savjetovanje i vođenje online kampanja
Marketinško prodajni ili prodajno marketinški plan je popis želja i definicija prosječnog kupca proizvoda ili usluge koju želimo prodati. Što bolje definirate prije navedeno biti će lakše definirati budžet za online marketinške kampanje, njihovo trajanje, ciljane gradove (države), spol i starost potencijalnih kupaca i još mnoštvo parametara. Kvalitetna SEO analiza i prilagođeni sadržaj temelj je uspjeha. Praćenjem i analizom prilagođavaju se i optimiziraju parametri CPM, CTR, CPA, CPC i drugi. Online oglašavanje je moćno li ne i svemoguće, treba ga dobro planirati i analizirati kako bi se postigli željeni rezultati.
Razrada KPI-a i ciljeva
Koji su to indikatori koji će potvrditi ciljeve? Kako ih definirati i pratiti? Postavljanje realnih ciljeva u izradi planova prodaje olakšati će naravno posao i onome tko ih je napravio da zbog prevelikog optimizma, povratak u realnost ne bude grub. Koji su nam CAC, LPCR, CLV, MTCR, SMP i drugi pokazatelji. Jesmo li u planiranim vrijednostima? Zašto su neki indikatori loši a neki iznenađujuće dobri. O svemu ćemo podučiti ljude u vašem marketingu. Mjerljivi pokazatelji najbolji su dokaz o uspješnosti ili pak neuspješnosti kampanja. Ljudi ponekad lažu, brojke nikada.
Cost – benefit analiza
CR ili conversion rate je kralj, tu jasno vidimo koliko je nekakvih klikova pretvoreno u novac putem izdanog računa proizvoda ili usluge. U stvarnosti ipak CR predstavlja broj interakcija na broj prikazivanja oglasa. Jednostavno koliko je ljudi kliknulo na gumb npr. nazovi odmah i nazvalo vas obzirom na broj ukupnih prikaza oglasa, taj broj prikaza podijelimo sa brojem poziva i dobijemo rate ili postotak (indeks) koji nam onda govori da je oglas loš ili dobar pa ga sukladno tome aktivno pratimo i mijenjamo kako bi se CR a time i C/B povećao u korist benefita a ne cost-a (troška).
Savjetovanje i izrada corporate design book-a
Dizajn je izuzetno bitan, šalje poruku i odražava i vas i vašu tvrtku. Počevši od posjetnice i njenog izgleda, osjećaja na dodir, boja i ostalih elemenata poslovni partner vas spremi u neku ladicu, temeljem prvog dojma. Prvi dojam ostavljate samo jednom, nemojte propustiti ostaviti dobar dojam i kliknite na prvu. Nagrađivani dizajneri sa dugogodišnjim iskustvom kreirati će prijedloge knjige korporativnog dizajna, uzimajući u obzir mnoštvo detalja kombinirajući adekvatne boje, fontove, materijale i vizuale kako bi logo i boje predstavljale ono što vi i vaša tvrtka jeste i želite biti. Svi materijali trebaju pratiti knjigu standarda i time tržište, vaši kupci i partneri jasno vide da polažete dužnu pažnju na detalje i adekvatnu prezentaciju vaših proizvoda, usluga i u konačnici cijele tvrtke.