Poslovno
savjetovanje

Izazovi u poslovanju danas veći su nego ikada. Brzina poslovanja, promjena, nužnosti donošenja ispravnih odluka, svakodnevno balansiranje između troškova, prihoda, zaposlenika, dobavljača, banaka i drugih dionika često je vrlo stresan i iscrpljujući. Uz dobro planiranje, upravljanje i vođenje može biti jednako izazovan ali manje stresan i nepredvidiv.

Poslovno savjetovanje - Lukarax

Strateško planiranje

Vizionari su kroz povijest mijenjali svijet, postoje i danas a ukoliko svoje vizije, ideje i planove izraze kroz dokument u kojem navode što, kako i kojem vremenu namjeravaju ostvariti onda strateški planiraju. Vizija, analiza, strategija, implementacija, procjenjivanje i kontrola ključne su faze svakog strateškog plana.

Sjećate se onih naslova; Misija, Vizija e pa to je ustvari to. Pomoći ćemo da napravite svoj strateški plan razvoja za 5 i 10 godina, kojeg ćete se držati i po potrebi modificirati jer teško je danas predvidjeti što će biti za 10 godina, osim ako ste vizionar 😊

Izrada poslovnih projekata

Poslovni projekt ili Business plan temelj je svake poduzetničke ideje koja završi ili ne, realizacijom. Možda i završi realizacijom ali ako je plan bio loš onda nastaju problemi. Znate ili ste se već susretali da banke koje želite da financiraju vaše poduzetničke ideje, osim ostalih dokumenata traže i poslovni plan. Ozbiljni financijeri ili ulagači itekako pažljivo čitaju poslovni plan, provjeravaju realnost izračuna, traže rizike, analiziraju SWOT vrlo detaljno i nemojte se čuditi ako zbog loše pripremljenog ili nerealnog poslovnog plana ne dođe do odluke o financiranju. Novac nije problem, ima ga jako puno i jeftin je ali projekata i poslovnih planova je malo, barem onih kvalitetnih, realnih i održivih.

Optimizacija ljudskih, materijalnih i financijskih resursa

Ljudi su najveća vrijednost ali često i najveći problem svake tvrtke ili organizacije. U dugogodišnjoj karijeri nisam nikada susreo tvrtku u kojoj su svi sretni, svi se međusobno slažu i podržavaju, gdje nema klanova, ogovaranja i spletkarenja. Takva tvrtke ne postoji i najbolje je to prihvatiti kao činjenicu. Uvijek će biti nezadovoljnika ali svakako pokušajte ne biti razlog njihovog nezadovoljstva. Ljudi treba upravljati, baš kao i sa ostalim resursima. Optimalno upravljanje materijalnim i financijskim resursima sa ciljem racionalizacije troškova bitna je komponenta svake tvrtke. Trošak angažiranog kapitala, cijena zaduživanja, stanje nekonkurentne zalihe na skladištima kao i niz drugih  čimbenike itekako utiču na profitabilnost, financijske izvještaje i bonitet tvrtke

Posredovanje u pripremi i financiranju projekata

Financiranje projekata i investicija nije lagan posao. Velike su razlike u trošku financiranja, kamatnoj stopi, roku otplate, počeku i drugim parametrima koji financiranje čine skupljim. Kvalitetna priprema, realni poslovni planovi sa točno iskazanim troškovnim, prihodovnim i vremenskim parametrima, financijskoj ustanovi biti će prihvatljiviji od loše ili nerealno izrađenog poslovnog plana. Pomoći ćemo u pripremi poslovnog plana i realizaciji financiranja, pri čemu uštede, odnosno cijena financiranja mogu zaista jako varirati.

Izrada internih pravila, uputstava i protokola

Procedure, protokoli, upute, priručnici često se doživljavaju a ponekada zaista i jesu, nepotrebnim papirima koje nitko ne čita. Nije problem u papirima, odnosno dokumentima nego u stavu onih koji ih smatraju nepotrebnima. Kvalitetno protokolirani procesi, detaljne upute i priručnici, ne nužno u tiskanom formatu, od velike su važnosti i pomoći. Osim što pomažu zaposlenicima da se lakše snađu u nekim situacijama, potvrda su ispravnog postupanja ukoliko se po njima i radi. Ulaganje vremena, znanja i truda u izradu i pisanje protokola i sličnih dokumenata u konačnici diže vrijednost tvrtke kroz Good will i Know how, a to je kod eventualne procjene i sondiranja kupca tvrtke jako bitno jer osim što ima svoju vrijednost pokazuje i ozbiljnost i profesionalnost.