Ovih dana, logično jer je 14.2 dan kada su svi eto, zaljubljeni, gledam kako negdje od početka veljače po raznim kanalima, tvrtke (trgovine, restorani, hoteli) „luduju“ oglasima i nude svašta – nešto za Valentinovo.
Oglasi tipa: Razveselite svoju dragu/dragog za Valentinovo novom kuhinjom u salonu namještaja XYZ ili (ovo je naj(gore)), Posjetite za Valentinovo kladionicu XYZ sa svojom dragom/dragim i častimo bonusom od X kuna. Naravno uz nezaboravno iskustvo itd.
Mislim što ljudi koji plaćaju community managere i oglašavanje ovakvih i sličnih online oglasa imaju u glavi. I još bolje pitanje, kako se netko uopće može sjetiti objaviti takve gluposti?
Imam potrebu navesti i primjer oglasa, gdje su oglašivači valjda željeli biti neutralni i čestitati Valentinovo ne znam, valjda svima, misleći da se to tako radi ili su sa svima u vezi (intimnoj) i vole se.
Dakle, Valentinovo čestitaš curi, ženi, ljubavnici i točka. Oglas tvrtke XYZ iz Pič….. na Dravi naslova: „Sretno Valentinovo“ sa vizualnom skladišta poljoprivredne opreme je veliki no no. Očito mnogi nemaju osnove kulture, bon tona i ponašanja pa je logično da se ovakve stvari viđaju.
Drugi problem je pak termin prikazivanja oglasa pa tako danas (14.2) ima masu oglasa naslova; „Približava se Valentinovo“ ili „ Još par dana do Valentinova“ ili „Spremite se Valentinovo je za par dana“. Dakle danas, 14.2 na Valentinovo takvi naslovi? Timing i planiranje plaćenih oglasa i njihova izmjena na dan samog događaja abeceda je bilo kog marketing odjela, o CTA i LP neću jer bi to bilo previše.
Anyway, sretno Valentinovo svima koji ga imaju sa kime provesti, a onima koji vole Valentinovo je svaki j….. dan
