Mnoge velike robne marke širom svijeta imaju problem s pronalaženjem ravnoteže između stjecanja novih kupaca i održavanja redovnih. Statistički gledano, oko 44% tvrtki ima veći fokus na strategiju privlačenja kupaca, a samo 18% koncentrira se na zadržavanje (Huify). Nekako je čudno da se napori na poboljšanju zadržavanja često stavljaju na pozadinu ili se potpuno zanemaruju kada je studija otkrila da na kraju marke troše 11 puta više na uvođenje novih kupaca od zadržavanja postojećih (BrandKeys). Postoji li način da smanjite troškove i radite na stjecanju novih klijenata i učinite da vjerni potrošači ostanu?
Dva ključna pokretača rasta – Yin i Yang strategije kupaca
Kada uzgajate cvijeće, ne možete se zaustaviti nakon sadnje ako ne želite da uvene. Moraju se zalijevati – isto kao i klijenti. Kupac bez strategija stjecanja i zadržavanja sličan je zalijevanju cvijeća – ako preskačete zalijevanje i niste redoviti, tada neće cvjetati. Postizanje uspjeha u svijetu pretplata nije lak posao, na isti način trebate i steći i zadržati kupce. Koje su ključne prednosti stjecanja i zadržavanja?

Svaka se tvrtka u određenom trenutku suočava s pitanjem bi li se trebala usredotočiti na stjecanje kupaca ili zadržavanje kupaca? Naš je odgovor da date jednaku važnost uz pomoć odgovarajuće marketinške strategije s resursima koji su vam na raspolaganju, poput SALESmanago programa vjernosti.
Program stjecanja lojalnosti za jačanje vaše prodajne snage
Čak 69% potrošača izjavilo je da nagrade ili programi vjernosti utječu na njihove odluke o kupnji (Sheerid). Ali koji je plan najbolji za stjecanje novih kupaca? Pa, bilo koji. Ali uz posebnu ponudu.

Jedna od najčešće preporučenih vrsta programa je multi level. Možete razviti jednostavan program za brzo angažiranje kupaca.
Multi level programi – kao što i samo ime kaže, temelje se na razinama koje, kada se postignu, pružaju različite nagrade s opipljivom vrijednošću i odlični su za marketinške kanale od preporuka usta do usta. Ako kupcima nudite bodove nakon svake kupnje (na temelju razine), koji se mogu iskoristiti u budućnosti, tada su kupci sigurni da će im svaka kuna potrošena na vašu marku također koristiti. Na primjer – mijenja njihov status u Programu vjernosti i omogućuje im od samog početka stjecanje početnih nagrada za vjernost te potiče više kupnji.
Kao što smo već rekli – dobro je razviti ponudu dobrodošlice u svojoj strategiji Programa vjernosti. Omogućuje kupcima da se osjećaju kao da su „dobrodošli“ u zajednicu koja okružuje vaš brend, da se povežu s vašom markom i da ih natjeraju da ostanu u blizini.

Program zadržavanja vjernosti za proslavu dugotrajnih veza
Lojalni kupci su najvrjedniji za tvrtku jer pružaju najviše prihoda, povećanje zadržavanja kupaca od 5% povećava dobit s 25% na 95%. (SmallBizGenius) i stjecanje novog kupca košta 5 do 25 puta više od održavanja trenutnog (Harvard Business Review). Pa kako razviti strategiju koja nove čini vjernima? Neka osjećaju da vam je stalo – provedite Program vjernosti i nagrađivanja za rođendan.

To je jedan od najjednostavnijih i najpovoljnijih načina. Ne samo da će povećati vašu prodaju, prilagoditi korisničko iskustvo s vašom markom već i ponovno angažirati neaktivne kupce. Postavite potpuno automatizirani rođendanski program, pošaljite svojim klijentima rođendanske e-poruke s dodatnim bodovima kojima se mogu trgovati za dodatne popuste. Najbolje je što odaberete nagrade, a vrijeme slanja možete uskladiti s objavljivanjem nove ponude.

Program stjecanja i zadržavanja vjernosti – korištenje lojalnosti korisnika zadržavanja kao alata za stjecanje
Jeste li ikada shvatili da je najbolji povrat ulaganja zapravo optimizacija vaše postojeće baze podataka kupaca pomoću marketinga zadržavanja i programa vjernosti? Zahvaljujući provedbi Programa lojalnosti preporuka, vaši trenutni klijenti ne samo da će se češće vraćati u vašu e-trgovinu, početi trošiti više, već i rado podijeliti svoje znanje o vašoj ponudi sa svojim najmilijima kako bi prikupili dodatna sredstva za kupnje, poklone ili promocije.

Pretvorite svoje potrošače u prodavače i dopustite im da postanu budući alat za stjecanje kupaca. Promovirajte ih u brend ambasadore. Kako razviti program vjernosti preporuka u SALESmanagu?
Koristeći pravila tijeka rada i automatizacije možete pružiti razne scenarije, a svaki klijent neka ima vlastite kodove preporuka, koji će im nakon ulaska prilikom registracije od strane novih gostiju automatski dodijeliti dodatne bodove! Dajte svojim ponovljenim kupcima poticaj da preporuče vašu e-trgovinu svojim prijateljima i obitelji, prema Nielsenovom Izvješću o povjerenju u oglašavanju, preporuka prijatelja je oblik oglašavanja s najviše povjerenja. Neka situacija bude win-win-win, osigurajte početni paket za nove kupce i dodatne bodove za upućivanje klijenata da ih još više angažiraju.

SALESmanago vodeća je platforma i rješenje za personalizaciju online sadržaja i automatizaciju procesa marketinga i prodaje. Pogonjena umjetnom inteligencijom najnovije generacije Copernicus osigurava barem 25% veću konverziju i prihode te potpuno personalizira sadržaj čak i neregistriranim posjetiteljima web stranica i drugih online sadržaja.
Probajte besplatno 30 dana. Kontaktirajte nas mailom na sales@salesmanago.com za više informacija i dogovor oko prezentacije SALESmanago rješenja.
Više o SALESmanago rješenjima na SALESmanago web stranicama