Često se spominju 3 „V“ budućnosti kada se raspravlja o daljnjem razvoju naprednih marketinških strategija i tehnologija. Dva V-a smo već pokrili – prvo V za video – nadgledanje događaja povezanih s uređajima za reprodukciju, a drugo V za (voice) glas – AI Voice Search. Treće V, vizualno, upravo je stiglo – Cinderella AI – Pretraživanje vizualnih proizvoda koje pokreće Google Vision AI Engine. Zašto se posljednje V smatra najvažnijim dijelom razvoja tehnologije pretraživanja proizvoda? Prema izvještaju MIT News, 90% informacija koje se prenose u ljudski mozak su vizualne. Ako je to slučaj – umjesto praćenja trendova, postavite nove standarde u pretraživanju. Poboljšajte svoju tehnologiju i implementirajte SALESmanago Cinderella AI danas za napredak u korisničkom iskustvu.
Kako je Cinderella (Pepeljuga) pronašla svoju cipelu: Što je AI Visual Product Search?
Ako se i dalje pitate, zašto je vizualno pretraživanje tako važno? Požurim odgovoriti. U našoj kulturi već dominira vizualna percepcija, pa se čini prirodnim da bismo koristili sliku da započnemo pretragu. Nema više kopanja duboko u pronalaženju relevantnih pretraživanja, samo jednim klikom Cinderella AI – pretraživanje vizualnih proizvoda može pružiti višekanalno iskustvo kupovine integrirajući internetski i izvanmrežni svijet.
- Trenutno je samo 8% trgovaca ugradilo pretraživanje slika u svoj web inventar (l2inc),
- Do 2021. godine, rano usvojene marke koje redizajniraju svoje web stranice za podršku vizualnom i glasovnom pretraživanju povećati će prihod od digitalne trgovine za 30% (Gartner),
- 62% Milenijalaca želi sposobnost vizualnog pretraživanja bilo koje druge nove tehnologije (SocialMediaToday),
- Kada kupuju odjeću ili namještaj putem interneta, više od 85% ispitanika više pridaje važnost vizualnim informacijama nego tekstnim (BusinessWire)
- 36% ispitanika izvršilo je ili koristilo vizualno pretraživanje, jednakom brzinom kao glasovno pretraživanje (BusinessWire).
AI Visual Product Search posljednji je korak koji će spojiti elemente: vizualno pretraživanje, AI glasovno pretraživanje i napredne prilagođene postavke. Ali to su samo dijelovi. Sada ga zamislite kao skup slagalica. Ako želite steći cjelovitu sliku i ostvariti stvarne koristi, implementirajte vizualno pretraživanje kako biste vidjeli kako ova kombinacija pokreće ne samo korisničko iskustvo već i vizualno iskustvo, što je danas, prema mišljenju 59% ljudi, najvažnije (BusinessWire) .
Pridružite se revoluciji pretraživanja proizvoda
- Dopustite svojim kupcima (posebno onima koji koriste mobilne telefone) da prenose sliku s izgledom koji im se sviđa, a AI Visual Search Engine automatski će prikazati proizvode slične ili koji odgovaraju željenom izgledu i stilu.
- Automatski prikažite proizvode koji izgledaju slično ili odgovaraju proizvodima koje kupac pregledava u vašoj internetskoj trgovini.
- Koristite vizualne preporuke vođene umjetnom inteligencijom i prikažite ono što se sviđa vašim kupcima te im preporučite elegantne proizvode koristeći različite scenarije: vizualno slične onima u košarici, proizvode slične onima koji su pregledani ili nedavno kupljeni.
- Povećajte vrijednost košarice preporučujući proizvode koji odgovaraju izgledu i stilu tijekom faze plaćanja.
- Omogućite personaliziranu komunikaciju sa svojim kupcima isporukom unaprijed definiranih stilizacija stvorenih na temelju sličnih i komplementarnih proizvoda koje su prije tražili.
Vizualna pretraga preuzima svijet maloprodaje
- Započnite trend umjesto da ga slijedite, istaknite se u konkurenciji i prilagodite se očekivanjima kupaca postavljanjem AI Visual Product Search,
- Prodajte klijentima koji su već donijeli odluku, omogućite svojim redovnim klijentima da provjere ima li vaša web trgovina isti ili sličan proizvod i oni to žele,
- Prenesite slike iz stvarnog svijeta u stvarne poslove integrirajući iskustva kupnje na mreži i izvan nje, promovirajte ideju “kupovine s fotoaparatom” i uklanja trvenja između gledanja i kupnje,
- Skratiti put od pretraživanja do kupnje, ubrzajte proces pretraživanja proizvoda ne samo na web stranicama, već omogućite poboljšano korisničko iskustvo na mobitelima,
- Poboljšajte doživljaj kupnje, smanjite korake potrebne za pronalaženje savršenog proizvoda na jedan i optimizirajte vrijeme pretraživanja pružajući mehanizam za pretraživanje slika,
- Uklonite prepreke u pretraživanju, ne pitajući se više kako opisati proizvode koje tražite, jednostavno prenesite sliku i uživajte u rezultatima pretraživanja.
Pogledajte kako funkcionira Cinderella AI – pretraživanje vizualnih proizvoda kada je integrirana s vašom platformom e-trgovine:
Neovisno o tome jeste li već naš korisnik ili ne, a želite testirati vizualno pretraživanje na svojoj web stranici, jednostavno nas kontaktirajte mailom support@salesmanago.com Implementacija traje manje od tjedan dana 😉
Više o SALESmanago rješenjima na SALESmanago web stranicama