Kako do uspješnih Landing Page stranica

Landing page sa puno informacija i nekoliko ponuda imaju 270% manju uspješnost, manju konverziju i prodaju nego stranica sa 1 (jednom) ponudom ili informacijom.


Početna stranica vaših Internet stranica nije landing page (odredišna stranica). Landing page nije ni stranica vaših kontakata, ponude proizvoda i usluga ili informacija o vašoj tvrtki. To je stranica isključivo napravljena da postigne točno definirani cilj odnosno radnju posjetitelja (CTA) kojeg dovedemo na nju. Cilj može biti prijava na newsletter, registracija na neki event, kupnja ciljanog artikla ili usluga i tome slično.

Neovisno o tome koju akciju od posjetitelja želimo, ona mora biti jasno određena i mora postojati samo jedna. Dakle ne usput nuditi druge stvari i informacije. Samo jedna konkretna informacija za koju očekujemo konkretnu radnju posjetitelja.

Naslov

Naslov je ono što ljudi prvo vide, pamte i reagiraju

Ponuda

Sadrži informacije o konkretnom benefitu za posjetitelja. Daje mu motiv i razlog za reakciju.

Poziv na akciju (CTA)

To je ključni element odredišne stranice (LP), ono što posjetitelj klikne kako bi reagirali na poruke iz naslova i ponude.
Uglavnom je to gumb ili neki drugi oblik na koji treba kliknuti ali može biti i neki link ili formular za ispunjavanje ankete na primjer.


To je to! Nema dalje, znači jednostavno, ciljano, samo sa jednom porukom, informacijom i očekivanom reakcijom posjetitelja.
Ova tri elementa: naslov, ponuda i poziv jedini su sadržaj odredišne stranice (LP), sve drugo je suvišno i neće postići željene rezultate.


Zašto su LP toliko važne?

Znate li koliko vremena imate da privučete pažnju posjetitelja, kupca?
2015 godine istraživanja su dokazala da je to u prosjeku 8,20 sekundi. Danas? Puno manje. Navodi se da je vrijeme reakcije na neki banner, vizual, pop-up ili splash otprilike 7 sekundi. Dakle famoznih 9 sekundi zlatne ribice smo već odavno prošli, i biti će sve brže.

Sve više od jednostavnog da ili ne je previše. Posjetitelju moramo dati samo da bira želi li to što nudimo ili ne, bez dodatni opcija, ponuda i mogućnosti.
Dizajn također igra jako važnu ulogu u uspješnosti LP. Mora jasno staviti u prvi plan i naglasiti tu jednu jedinu opciju i reakciju koju želimo izazvati kod posjetitelja.


Planiranje dobre kampanje, time i LP

Ciljana publika, odnosno kome nudimo ili prodajemo?

Svaka uspješna marketinška kampanja dobro je definirala ciljnu skupinu. Preciznim određivanjem kupaca i (ili) korisnika povećati će se uspješnost kampanje ali i doći do jasnih zaključaka kakva kampanja treba biti, koje poruke šaljemo, koje vrijednosti ili ključne argumente prodaje navodimo.
Klasika, ako npr. radimo kampanju za stariju populaciju moramo svakako voditi brigu o veličini slova i svakako ne zaboraviti staviti broj telefona kao opciju za kontakt.


Koji su ciljevi, što želimo postići?

Kako želimo da posjetitelji reagiraju, što da naprave, kako da učine ono što želimo, što im nudimo? Želimo li povećati broj newsletter pretplatnika, broj rezervacija na event kojeg pripremamo, prodati više artikla koji nikome ne treba, podignuti broj vožnji.


7 zlatnih pravila za uspješne LP

Zanimljiv, intrigantan naslov
Dobra ponuda
Vizual koji ostavlja dojam i izaziva reakciju
Zanimljiv video ili animacija
Recenzija zadovoljnog kupca ili korisnika
Kratak i jasan poziv na akciju
Akcija nakon konverzije – post konverzija



Testiranje i optimizacija

Nakon objave LP i početka kampanje rad tek počinje. Objavljene LP i cijelu kampanju treba stalno testirati, analizirati i optimizirati.
Što testirati? Sve!

  • Naslov
  • Slike
  • Tekst
  • CTA
  • Boje CTA
  • Boje pozadine i vizuala
  • Vrstu i veličinu fonta

Kako testirati?

A/B testiranje, multivarijante, SEO, PPC … postoje načini, tehnike, dobra praksa i na kraju krajeva iskustvo i znanje, koje se plaća 😉


Ako vas zanimaju detalji i (ili) trebate pomoć i savjetovanje oko marketinga kontaktirajte nas na https://lukarax.hr/kontakt/