Downtime

Digitalna ekonomija ili tranzicija o kojoj se još uvijek govori je stvar prošlosti. Stvar prošlosti iz razloga što digitalna ekonomija nije novi pojam, ne događa se jer se je već odavno dogodila. Brzina poslovanja, donošenja poslovnih odluka, promjene poslovnih modela i poslovanja općenito danas je brža nego ikada i biti će sve brža.

U uvjetima poslovanja danas, informatika je apsolutno i potpuno neizbježna i svaki odmak ili negiranje važnosti iste neminovno vodi u spiralu propadanja. Dakle zaista nije upitno da će vaše poslovanje završiti neuspjehom, pitanje je samo koliko brzo ćete nestati sa tržišta.

Odgovori tipa: nisam ja informatičar, ne znam ili što će mi to, potpuno su neprihvatljivi. Protupitanje koje morate postaviti sebi i vašim zaposlenicima je: da li me to što znam pisati i čitati čini književnikom, pjesnikom? Naravno da ne, to je stvar opće kulture i elementarnog obrazovanja. Tako je i sa informatičkom pismenošću.

Što prije, ako već niste, prestanete tako razmišljati i opirati se procesima informatizacije i korištenju informatičko komunikacijskih tehnologija, prije ćete zakoračiti u sadašnjost, ne budućnost, sadašnjost.

Možemo pomoći da prevladate jaz i transformirate poslovanje te se prilagodite digitalnom dobu. Izazova je mnogo, od odabira ERP-a, odnosno aplikacije za vođenje cjelokupnog poslovanja tvrtke, naravno uzevši u obzir sve specifičnosti posla kojeg se bavite kao i želja i potreba, sve do odabira opreme adekvatno kapacitirane da poslovne procese i aktivnosti provodite bez zastoja i komplikacija u radu.

Sjetite se ranije spomenute brzine poslovanja, jeste li izračunali koliko vas košta 1 sat nedostupnosti aplikacija odnosno nemogućnost obavljanja poslova.

Zamislite trgovački lanac, ili bolje supermarket sa 200 kupaca napunjenih kolica koji žele izvagati i platiti odabrane proizvode ali baš u tom trenutku komunikacija na relaciji supermarket – informatičko sjedište sa serverima, izgubi vezu. Što sada? Ništa, jedino što ostaje je da voditelj supermarketa ljubazno i ponizno zamoli sve kupce da ostave kolica i napuste supermarket.

Ako sumnjate, pokušajte zamisliti situaciju gdje kilogram jabuka koji ste odabrali ne možete izvagati jer upit vage na bazu sa cijenom artikla ne radi i etiketa koju inače zalijepite na vrećicu sa (u ovom slučaju) jabukama, ne izlazi iz printera vage. Ili OK, vaga radi, autonomna je i zna isprintati etiketu sa šifrom artikla i cijenom, ali blagajne ne rade, kako ćete vi i još stotinjak kupaća platiti sadržaj vaše košarice?

Tih sat vremena je taj supermarket koštalo barem 20.000 kuna prometa i vjerojatno nekih 3 – 4.000 kuna profita.

Koliko košta vaš sat nemogućnosti rada?

Razmišljate o kupnji hardware-a? Ne znate koji printer odabrati i da li ga uopće kupiti. Na što trebate pripaziti kod odabira, brzina ispisa, cijena tonera, odabrati ink-jet ili laserski…

Puno je pitanja i na sve imamo odgovore, dogovorite sastanak, popričajmo o situaciji i dopustite da vam ponudimo rješenja, dugoročno uštedimo ozbiljne novce i posložimo poslovanje vaše tvrtke u svim segmentima.